Record Details

Роль маркетингових досліджень у міжнародному агробізнесі

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Роль маркетингових досліджень у міжнародному агробізнесі
 
Creator Зіновчук, В. В.
Волкова, І. М.
Зиновчук, В. В.
Волкова, И. М.
Zinovchuk, V.
Volkova, I.
 
Subject маркетингові дослідження
маркетингові рішення
аграрний бізнес
маркетинговые исследования
маркетинговые решения
аграрный бизнес
marketing researches
marketing solutions
agricultural business
 
Description Визначено роль маркетингових досліджень у міжнародному аграрному бізнесі. Розглянуто сучасні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні. Обґрунтовано важливість інформаційної підтримки процесу прийняття маркетингових рішень у міжнародному агробізнесі.
Определена роль маркетинговых исследований в международном аграрном бизнесе. Рассмотрены современные тенденции развития рынка маркетинговых исследований в Украине. Обоснована важность информационной поддержки процесса принятия маркетинговых решений в международном аграрном бизнесе.
The role of marketing researches is certain in international agrarian business. Modern progress of market of marketing researches trends are considered in Ukraine. Importance of informative support of process of acceptance of marketing decisions is reasonable in international agrarian business.
 
Date 2016-07-26T10:05:41Z
2016-07-26T10:05:41Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Зіновчук В. В. Роль маркетингових досліджень у міжнародному агробізнесі / В. В. Зіновчук, І. М. Волкова // Вісник ЖНАЕУ. − 2010. − № 2 (27), т. 2. − С. 29−35.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5081
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет