Роль маркетингових досліджень у міжнародному агробізнесі
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Роль маркетингових досліджень у міжнародному агробізнесі
|
|
Creator |
Зіновчук, В. В.
Волкова, І. М. Зиновчук, В. В. Волкова, И. М. Zinovchuk, V. Volkova, I. |
|
Subject |
маркетингові дослідження
маркетингові рішення аграрний бізнес маркетинговые исследования маркетинговые решения аграрный бизнес marketing researches marketing solutions agricultural business |
|
Description |
Визначено роль маркетингових досліджень у міжнародному аграрному бізнесі. Розглянуто сучасні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні. Обґрунтовано важливість інформаційної підтримки процесу прийняття маркетингових рішень у міжнародному агробізнесі.
Определена роль маркетинговых исследований в международном аграрном бизнесе. Рассмотрены современные тенденции развития рынка маркетинговых исследований в Украине. Обоснована важность информационной поддержки процесса принятия маркетинговых решений в международном аграрном бизнесе. The role of marketing researches is certain in international agrarian business. Modern progress of market of marketing researches trends are considered in Ukraine. Importance of informative support of process of acceptance of marketing decisions is reasonable in international agrarian business. |
|
Date |
2016-07-26T10:05:41Z
2016-07-26T10:05:41Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зіновчук В. В. Роль маркетингових досліджень у міжнародному агробізнесі / В. В. Зіновчук, І. М. Волкова // Вісник ЖНАЕУ. − 2010. − № 2 (27), т. 2. − С. 29−35.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/5081 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|