Record Details

Управління трудовими ресурсами на засадах маркетингових концепцій

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Управління трудовими ресурсами на засадах маркетингових концепцій
 
Creator Осовська, Г. В.
Волківська, А. М.
Osovska, G.
Volkivska, A.
Осовская, Г. В.
Волковская, А. Н.
 
Subject управління трудовими ресурсами
специфіка товару «робоча сила»
інтереси суб’єктів ринку праці
засади маркетингових концепцій
ефективне управління трудовими ресурсами
human resource management
specifity of «man power» product
interests of labor force market subjects
the basis of marketing concept
effective human resource management
управления персоналом
специфика товара «рабочая сила»
интересы субъектов рынка труда
основы маркетинговых концепций
эффективное управление трудовыми ресурсами
 
Description У статті досліджується формування суспільної стратегії управління трудовими ресурсами на засадах маркетингових концепцій: концепції ефективного формування професійної робочої сили, концепції людського капіталу, концепції просування робочої сили, цінової концепції, концепції соціальних переваг, концепції споживчого вибору, концепції персоналу у вузькому розумінні, внутрішньоорганізаційній концепції, его-концепції. Різноманіття концепцій регулювання ринку трудових ресурсів обумовлено специфікою товару «робоча сила» і різними інтересами суб’єктів ринку праці. Соціально-орієнтована ринкова система створює досить прийнятні умови для життя і корисної діяльності всіх членів суспільства, однак, це відбувається завдяки зусиллям найбільш активних і самодіяльних особистостей, що приймають на себе значний вантаж турбот про особисте благополуччя і благополуччя всього суспільства.
This article investigates the social strategy formation of human resource management on the basis of marketing concept, that is effective formation concept of professional labor force, human capital assets concept, labor forcepromotion concept, price concept, social benefits concept, consumer choice concept, staff concept in its narrow sense, corporate concept and self-concept. Concept variety of labor force market control is determined by the specifity of «man power» product and by the different interests of labor force market subjects. Socially-oriented market system creates quite reasonable conditions for life and useful activity of all society members, although it happens due to the efforts of the most active and gainful persons who take a considerable load of worries about personal well-being and of society as a whole.
В статье исследуется формирование общественного стратегии управления персоналом на основе маркетинговых концепций: концепции эффективного формирования профессиональной рабочей силы, концепции человеческого капитала, концепции продвижения рабочей силы, ценовой концепции, концепции социальных преимуществ, концепции потребительского выбора, концепции персонала в узком смысле, внутриннеорнизационные концепции, эго-концепции. Многообразие концепций регулирования рынка трудовых ресурсов обусловлено спецификой товара «рабочая сила» и различными интересами субьектов рынка труда. Социально-ориентированная рыночная система создает достаточно приемлемые условия для жизни и полезной деятельности всех членов общества, однако, это происходит благодаря усилиям наиболее активных и самодеятельных личностей, принимающих на себя значительный груз забот о личном благополучии и благополучии всего общества.
 
Date 2016-07-20T08:39:23Z
2016-07-20T08:39:23Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Осовська Г. В. Управління трудовими ресурсами на засадах маркетингових концепцій / Г. В. Осовська, А. М. Волківська // Агросвіт. – 2014. – № 22. – С. 18–22.
2306-6792
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4988
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет; ДКС Центр