Record Details

Стратегічний аналіз діяльності підприємств галузі хмелярства

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Стратегічний аналіз діяльності підприємств галузі хмелярства
 
Creator Муляр, Т. С.
Mulyar, T.
 
Subject стратегічне управління
стратегія
макросередовище
мікросередовище
SWOT-аналіз
хмелярські господарства
strategic management
strategy
macro
microenvironment
SWOT-analysis
hop growing households
стратегическое управление
стратегия
макросреда
микросреда
SWOT-анализ
хмелеводческие хозяйства
 
Description Розкрито роль стратегічного управління як основи розвитку майбутнього підприємств. Дана оцінка факторів внутрішнього середовища, макро- і мезооточення підприємств галузі хмелярства. Проведено стратегічний аналіз діяльності підприємств, виявлені найбільш характерні для підприємств можливості, загрози, сильні і слабкі сторони, встановлено зв'язки між ними.
The author investigates the role of the strategic management as the basis for the future development of the enterprises. The factors of the environment of macro- and bilateral surrounding of the enterprises profoundly enveluated in the article. The auth or author analyses the activity of the enterprises, investigates the most characteristic enterprises possibilities, threatens their strong and weak sides. The author establishes the contacts between them.
Раскрыта роль стратегического управления как основы будущего предприятий. Дана оценка факторов внутренней среды, макро- и мезоокружения предприятий отрасли хмелеводства. Проведен стратегический анализ деятельности предприятий, выявлены наиболее характерные для предприятий возможности, угрозы, сильные и слабые стороны, установлены связи между ними.
 
Date 2016-06-08T11:43:07Z
2016-06-08T11:43:07Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Муляр Т. С. Стратегічний аналіз діяльності підприємств галузі хмелярства / Т. С. Муляр // Економічні інновації. – 2009. – Вип. 36. – С. 274–280.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4493
 
Language uk
 
Publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень Національної академії наук України