Record Details

Особливості та перспективи використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництва

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Особливості та перспективи використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництва
 
Creator Ращенко, А. В.
Rashchenko, A.
 
Subject екологічний маркетинг
комунікації
екологічно безпечна продукція
збут
ціна
товар
экологический маркетинг
коммуникации
экологически безопасная продукция
сбыт
цена
green marketing
promotion
environmentally friendly products
place
price
product
 
Description Екологічний маркетинг принципово відрізняється від інших інноваційних маркетингових концепцій тим, що націлений на отримання екологічного результату від запровадження певного набору інструментів, на рівні із задоволенням потреб споживачів та прибутковістю діяльності підприємства.
Слід зазначити, що специфіку використання інструментів екологічного маркетингу визначає не лише дія чинників, що впливають на формування потреб споживачів, а також безпосередньо принципи екологічного маркетингу та особливості аграрного виробництва екологічно безпечної продукції, зокрема органічної. Тому, очевидно,що традиційні маркетингові інструменти повинні бути адаптовані та доповнені з урахуванням екологічних вимог, потреб потенційних споживачів, технологічних особливостей еколого-безпечного агровиробництва та специфіки самої концепції.
Экологический маркетинг принципиально отличается от других инновационных маркетинговых концепций тем, что нацелен на получение экологического результата от внедрения определенного набора инструментов, на уровне с удовлетворением потребностей потребителей и доходностью деятельности предприятия.
Следует отметить, что специфика использования инструментов экологического маркетинга определяет не только действие факторов, влияющих на формирование потребностей потребителей, а также непосредственно принципы экологического маркетинга и особенности аграрного производства экологически безопасной продукции, в частности органической. Поэтому, очевидно, что традиционные маркетинговые инструменты должны быть адаптированы и дополнены с учетом экологических требований, потребностей потенциальных потребителей, технологических особенностей эколого-безопасного агропроизводства и специфики самой концепции.
Environmental marketing differs from other innovative marketing concepts that aims for environmental result from the introduction of a specific set of tools at the level of customer satisfaction and profitability of the company.
It should be noted that the specific use of environmental marketing tool determines not only the effect of the factors influencing the consumers' needs and direct marketing principles and features of ecological agricultural production of environmentally friendly products, including organic. Therefore, it is clear that traditional marketing tools should be adapted and supplemented on the basis of environmental requirements, the needs of potential customers technological features ecologically safe agricultural production and the specifics of the concept.
 
Date 2016-06-03T10:55:06Z
2016-06-03T10:55:06Z
2013
 
Type Book chapter
 
Identifier Ращенко А. В. Особливості та перспективи використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництва / А. В. Ращенко // Забезпечення ефективності інноваційного розвитку економіки : монографія / за ред. Т. В. Штерма, С. М. Пилипчук. – Чернівці : ПВНЗ «Буковинський університет», 2013. – С. 126–141.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4440
 
Language uk
 
Publisher Приватний вищий навчальний заклад «Буковинський університет»