Особливості та перспективи використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництва
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Особливості та перспективи використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництва
|
|
Creator |
Ращенко, А. В.
Rashchenko, A. |
|
Subject |
екологічний маркетинг
комунікації екологічно безпечна продукція збут ціна товар экологический маркетинг коммуникации экологически безопасная продукция сбыт цена green marketing promotion environmentally friendly products place price product |
|
Description |
Екологічний маркетинг принципово відрізняється від інших інноваційних маркетингових концепцій тим, що націлений на отримання екологічного результату від запровадження певного набору інструментів, на рівні із задоволенням потреб споживачів та прибутковістю діяльності підприємства. Слід зазначити, що специфіку використання інструментів екологічного маркетингу визначає не лише дія чинників, що впливають на формування потреб споживачів, а також безпосередньо принципи екологічного маркетингу та особливості аграрного виробництва екологічно безпечної продукції, зокрема органічної. Тому, очевидно,що традиційні маркетингові інструменти повинні бути адаптовані та доповнені з урахуванням екологічних вимог, потреб потенційних споживачів, технологічних особливостей еколого-безпечного агровиробництва та специфіки самої концепції. Экологический маркетинг принципиально отличается от других инновационных маркетинговых концепций тем, что нацелен на получение экологического результата от внедрения определенного набора инструментов, на уровне с удовлетворением потребностей потребителей и доходностью деятельности предприятия. Следует отметить, что специфика использования инструментов экологического маркетинга определяет не только действие факторов, влияющих на формирование потребностей потребителей, а также непосредственно принципы экологического маркетинга и особенности аграрного производства экологически безопасной продукции, в частности органической. Поэтому, очевидно, что традиционные маркетинговые инструменты должны быть адаптированы и дополнены с учетом экологических требований, потребностей потенциальных потребителей, технологических особенностей эколого-безопасного агропроизводства и специфики самой концепции. Environmental marketing differs from other innovative marketing concepts that aims for environmental result from the introduction of a specific set of tools at the level of customer satisfaction and profitability of the company. It should be noted that the specific use of environmental marketing tool determines not only the effect of the factors influencing the consumers' needs and direct marketing principles and features of ecological agricultural production of environmentally friendly products, including organic. Therefore, it is clear that traditional marketing tools should be adapted and supplemented on the basis of environmental requirements, the needs of potential customers technological features ecologically safe agricultural production and the specifics of the concept. |
|
Date |
2016-06-03T10:55:06Z
2016-06-03T10:55:06Z 2013 |
|
Type |
Book chapter
|
|
Identifier |
Ращенко А. В. Особливості та перспективи використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництва / А. В. Ращенко // Забезпечення ефективності інноваційного розвитку економіки : монографія / за ред. Т. В. Штерма, С. М. Пилипчук. – Чернівці : ПВНЗ «Буковинський університет», 2013. – С. 126–141.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4440 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Приватний вищий навчальний заклад «Буковинський університет»
|
|