Стратегічне управління підприємствами галузі хмелярства
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Стратегічне управління підприємствами галузі хмелярства
|
|
Creator |
Муляр, Т. С.
Осовська, Г. В. Mulyar, T. Osovska, G. Осовская, Г. В. |
|
Subject |
стратегічне управління
стратегія підприємства галузі хмелярства хмелесировина хмелепродукти зовнішнє та внутрішнє середовище підприємств кластер strategic management strategy hop-growing enterprises hop produce hop raw materials external and internal environment of enterprises cluster стратегическое управление стратегия предприятия отрасли хмелеводства хмелесырьё хмелепродукты внешняя и внутренняя среда предприятий |
|
Description |
У монографії досліджено теоретико-методологічні та практичні засади стратегічного управління підприємствами галузі хмелярства. На основі вивчення та узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду розкрито та уточнено сутність стратегічного управління. Запропоновано алгоритм формування та реалізації стратегії хмелярських підприємств; надано пропозиції щодо розподілу між хмелярськими підприємствами коштів державної фінансової підтримки; розроблено методичний підхід до аналізу доходності виробництва хмелепродукції. Обґрунтовано необхідність створення територіально-галузевого хмелярського кластера, що сприятиме оптимізації використання виробничого, ресурсного та інвестиційного потенціалу галузі, а також ринковій адаптації галузі. Для науковців, викладачів, аспірантів, магістрів і студентів, керівників та спеціалістів аграрних підприємств та державних і регіональних органів. In this monograph were investigated theoretical, methodological and practical principles of strategic management for enterprises that relate to hop growing industry. Based on research and summarizing of domestic and foreign experience, was enlighten and determined substance of strategic management. Was suggested algorithm of strategy modelling and realization for hop growing enterprises; offerings concerning distribution of state financial aid between hop growing enterprises were made; was developed methodic approach to analysis of hop production profitability. Was reasoned a necessity to create a territorial hop cluster that will facilitate the optimization of industry’s productive, resource and innovative potential usage and also market adaptation of the industry. For scientists, lecturers, postgraduates, masters and students, CEOs and specialists of agricultural enterprises and state or regional authorities. В монографии исследованы теоретико-методологические и практические основы стратегического управления предприятиями отрасли хмелеводства. На основе изучения и обобщения отечественного и зарубежного опыта раскрыто и уточнено сущность стратегического управления. Предложен алгоритм формирования и реализации стратегии хмелеводческих предприятий; даны предложения по распределению между хмелеводческим предприятиями средств государственной финансовой поддержки; разработан методический подход к анализу доходности производства хмелепродукции. Обоснована необходимость создания территориально-отраслевого хмелеводческим кластера, будет способствовать оптимизации использования производственного, ресурсного и инвестиционного потенциала отрасли, а также рыночной адаптации отрасли. Для научных работников, преподавателей, аспирантов, магистров и студентов, руководителей и специалистов аграрных предприятий и государственных и региональных органов. |
|
Date |
2016-05-12T12:17:08Z
2016-05-12T12:17:08Z 2013 |
|
Type |
Monograph
|
|
Identifier |
Муляр Т. С. Стратегічне управління підприємствами галузі хмелярства : монографія / Т. С. Муляр, Г. В. Осовська. – Житомир : ЖНАЕУ, 2013. – 244 с.
978-966-8706-66-0 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4133 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|