Організація маркетингової діяльності малих переробних підприємств АПК
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Організація маркетингової діяльності малих переробних підприємств АПК
|
|
Creator |
Овдіюк, О. М.
Ovdiyuk, O. |
|
Subject |
мале підприємство
стратегічне планування маркетингові дослідження конкурентоспроможність маркетингова діяльність small enterprise strategic planning marketing research competitiveness marketing |
|
Description |
Дисертація присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних питань щодо організації маркетингової діяльності на малих переробних підприємствах, яка є спрямованою на забезпечення стабільного їх розвитку. На основі вивчення і узагальнення світового та вітчизняного досвіду визначено сутність, місце та роль малого бізнесу в економічній системі господарювання та ідентифіковано чинники і проблеми його формування. Проведено аналіз сучасного стану розвитку малих переробних підприємств сфери АПК Житомирської області. Виявлено основні проблеми організації маркетингової діяльності, які стримують ефективне функціонування малого бізнесу в умовах конкурентного середовища. Визначено основні напрями удосконалення організації маркетингової діяльності малих переробних підприємств АПК. Обґрунтовано необхідність створення та функціонування служби маркетингу з врахуванням особливостей розвитку та виробничого напряму малих переробних підприємств, а також здійснення неперервних та разових маркетингових досліджень. Розроблено методичний підхід щодо застосування стратегічного планування та запропоновано систему показників для здійснення контролю маркетингової діяльності малих підприємств. узагальнення світового та вітчизняного досвіду визначено сутність, місце та роль малого бізнесу в економічній системі господарювання та ідентифіковано чинники і проблеми його формування. The thesis focuses upon the investigation of theoretical, methodical and practical problems related to the organization of small processing enterprise marketing aimed at ensuring their stable development. On the basis of studying and generalizing the world and domestic experience, the essence, place and role of small business in the management of the economics system are determined; factors and problems of its formation are identified. The thesis also analyses the present-day state of the development of Zhytomyr Oblast AIC small processing enterprises. Basic problems hampering small business efficient functioning under competitive environment are revealed in the organization of marketing. The basic ways of improving the organization of the AIC small enterprise marketing are determined. The necessity' of organizing and developing the marketing service with respect to the small enterprise development and production orientation, as well as continuous and temporary marketing research are substantiated. Methodological approach to the application of strategic planning is developed, the system of indices for controlling small enterprise marketing is suggested. |
|
Date |
2016-04-14T07:10:59Z
2016-04-14T07:10:59Z 2005 |
|
Type |
Thesis
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Identifier |
Овдіюк О. М. Організація маркетингової діяльності малих переробних підприємств АПК : дис. ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Овдіюк Олена Миколаївна. – К., 2005. – 196 с.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3862 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Національний науковий центр «Інститут аграрної економіки»
|
|