Record Details

Формування інноваційного менеджменту підприємства на основі синергетичної взаємодії технологічних інновацій з ресурсною, організаційно-управлінською та маркетинговою складовими бізнесу

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Формування інноваційного менеджменту підприємства на основі синергетичної взаємодії технологічних інновацій з ресурсною, організаційно-управлінською та маркетинговою складовими бізнесу
 
Creator Осовська, Г. В.
Фещенко, А. О.
Osovska, G.
Feshhenko, A.
 
Subject інновації
інноваційна політика
харчова промисловість
технологічні інновації
інноваційна діяльність
innovation
innovation policy
food industry
technological innovation
innovation
 
Description In the article the formation of innovative management on the basis of synergetic interaction with technological innovation resource, organizational, managerial and marketing components business. The activity of industrial enterprise in technological innovation requires joint efforts of various subsystems business: personnel, marketing, research, resource and so on. Only as a result of their interaction is formed and operates innovative potential of enterprises. His assessment is based on quantifying the impact of infrastructure components of innovation performance innovation company that can be displayed in the form of a mathematical model.
У статті досліджено формування інноваційного менеджменту підприємства на основі синергетичної взаємодії технологічних інновацій з ресурсною, організаційно-управлінською та маркетинговою складовими бізнесу. Діяльність виробничого підприємства у сфері технологічних інновацій потребує поєднання зусиль різних підсистем бізнесу: кадрової, маркетингової, дослідницької, ресурсної тощо. Тільки в результаті їх взаємодії формується та функціонує інноваційний потенціал підприємства. Його оцінка базується на кількісному визначенні впливу складових інноваційної інфраструктури на показники інноваційної діяльності підприємства, що може бути відображене у формі математичної моделі.
 
Date 2016-03-22T12:17:19Z
2016-03-22T12:17:19Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Осовська Г. В. Формування інноваційного менеджменту підприємства на основі синергетичної взаємодії технологічних інновацій з ресурсною, організаційно-управлінською та маркетинговою складовими бізнесу / Г. В. Осовська, А. О. Фещенко // Агросвіт. – 2015. – № 11. – С. 44–50.
2306-6792
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3673
 
Language uk
 
Publisher Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет; ДКС Центр