Екологічний маркетинг
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Екологічний маркетинг
|
|
Creator |
Зіновчук, Н. В.
Ращенко, А. В. Zinovchuk, N. Rashchenko, A. |
|
Subject |
екологічний маркетинг
комунікації екологічно безпечна продукція збут органічне сільське господарство ціна маркетингові інструменти зелений маркетинг товар экологический маркетинг коммуникации экологически безопасная продукция сбыт органическое сельское хозяйство цена маркетинговые инструменты зеленый маркетинг ecological marketing communications environmentally friendly products promotion organic agriculturе price marketing tools green marketing product |
|
Description |
У навчальному посібнику висвітлюються питання, що охоплюють основні аспекти концепції екологічного маркетингу, зокрема її сутність та роль, ринок екологічних товарів, особливості поведінки споживачів екологічно безпечної продукції. Крім того у навчальному посібнику розкрито основні інструменти екологічного маркетингу, а саме: товар і товарну політику, цінову політику, особливості збуту продукції та комунікаційну систему. Невід’ємною частиною посібнику є значна кількість прикладів, які використовуються для ілюстрації теоретичних положень концепції екологічного маркетингу. Книга розрахована на студентів, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів та усіх, хто цікавиться маркетингом та його екологічною концепцією. В учебном пособии освещаются вопросы, охватывающие основные аспекты концепции экологического маркетинга, в частности ее сущность и роль, рынок экологических товаров, особенности поведения потребителей экологически безопасной продукции. Кроме того, в учебном пособии раскрыты основные инструменты экологического маркетинга, а именно: товар и товарную политику, ценовую политику, особенности сбыта продукции и коммуникационную систему. Неотъемлемой частью пособия является значительное количество примеров, которые используются для иллюстрации теоретических положений концепции экологического маркетинга. Книга рассчитана на студентов, аспирантов и преподавателей высших учебных заведений и всех, кто интересуется маркетингом и его экологической концепцией. The schoolbook presents the main aspects of the concept of environmental marketing. It deals with the general characteristics of environmental marketing tools. It presents the system of providing environmentally friendly goods production, based on the minimizing or eliminating of the negative environmental impact at all stages of its life cycle. Some aspects of pricing on environmentally safe products have been determined. The sales channels of the environmentally safe products have been systematized. The schoolbook presents the main trends in environmental marketing communication policy. An integral part of the book is a significant number of examples used to illustrate theoretical base of environmental marketing. The book is intended for students and academics and all those interested in environmental marketing. |
|
Date |
2016-04-08T06:46:07Z
2016-04-08T06:46:07Z 2015 |
|
Type |
Schoolbook
|
|
Identifier |
Зіновчук Н. В. Екологічний маркетинг : навч. посіб. / Н. В. Зіновчук, А. В. Ращенко. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – 190 с.
978-966-485-197-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3786 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський державний університет імені Івана Франка
|
|