Record Details

Екологічний маркетинг

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Екологічний маркетинг
 
Creator Зіновчук, Н. В.
Ращенко, А. В.
Zinovchuk, N.
Rashchenko, A.
 
Subject екологічний маркетинг
комунікації
екологічно безпечна продукція
збут
органічне сільське господарство
ціна
маркетингові інструменти
зелений маркетинг
товар
экологический маркетинг
коммуникации
экологически безопасная продукция
сбыт
органическое сельское хозяйство
цена
маркетинговые инструменты
зеленый маркетинг
ecological marketing
communications
environmentally friendly products
promotion
organic agriculturе
price
marketing tools
green marketing
product
 
Description У навчальному посібнику висвітлюються питання, що охоплюють основні аспекти концепції екологічного маркетингу, зокрема її сутність та роль, ринок екологічних товарів, особливості поведінки споживачів
екологічно безпечної продукції. Крім того у навчальному посібнику розкрито основні інструменти екологічного маркетингу, а саме: товар і товарну політику, цінову політику, особливості збуту продукції та комунікаційну систему. Невід’ємною частиною посібнику є значна кількість прикладів, які використовуються для ілюстрації теоретичних
положень концепції екологічного маркетингу.
Книга розрахована на студентів, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів та усіх, хто цікавиться маркетингом та його
екологічною концепцією.
В учебном пособии освещаются вопросы, охватывающие основные аспекты концепции экологического маркетинга, в частности ее сущность и роль, рынок экологических товаров, особенности поведения потребителей экологически безопасной продукции. Кроме того, в учебном пособии раскрыты основные инструменты экологического маркетинга, а именно: товар и товарную политику, ценовую политику, особенности сбыта продукции и коммуникационную систему. Неотъемлемой частью пособия является значительное
количество примеров, которые используются для иллюстрации теоретических положений концепции экологического маркетинга.
Книга рассчитана на студентов, аспирантов и преподавателей высших учебных заведений и всех, кто интересуется маркетингом и его экологической концепцией.
The schoolbook presents the main aspects of the concept of environmental marketing. It deals with the general characteristics of environmental marketing tools. It presents the system of providing environmentally friendly goods production, based on the minimizing or eliminating of the negative environmental impact at all stages of its life cycle. Some aspects of pricing on environmentally safe products have been determined. The sales channels of the environmentally safe products have been systematized. The schoolbook presents the main trends in environmental marketing communication policy. An integral part of the book is a significant number of examples used to illustrate theoretical base of environmental marketing. The book is intended for students and academics and all those interested in environmental marketing.
 
Date 2016-04-08T06:46:07Z
2016-04-08T06:46:07Z
2015
 
Type Schoolbook
 
Identifier Зіновчук Н. В. Екологічний маркетинг : навч. посіб. / Н. В. Зіновчук, А. В. Ращенко. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – 190 с.
978-966-485-197-5
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3786
 
Language uk
 
Publisher Житомирський державний університет імені Івана Франка