Інформаційна складова маркетингової політики підприємств галузі тваринництва
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Інформаційна складова маркетингової політики підприємств галузі тваринництва
|
|
Creator |
Степаненко, Н. І.
Микитюк, В. М. Stepanenko, N. Mykytyuk, V. |
|
Subject |
аграрний маркетинг
аграрне підприємство агробізнес конкурентоспроможність agrarian marketing agrarian enterprise agribusiness competitiveness |
|
Description |
Theoretical and practical aspects of agrarian enterprises marketing policy are researched. As a result of the sociological research basic marketing determinants of agrarian enterprises adaptation to the changeable terms of target markets is educed.
Досліджено теоретичні й практичні аспекти маркетингової політики аграрних підприємств. В результаті соціологічного дослідження виявлено основні маркетингові детермінанти адаптації аграрних підприємств до мінливих умов цільових ринків. |
|
Date |
2015-12-02T09:39:49Z
2015-12-02T09:39:49Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Степаненко Н. І. Інформаційна складова маркетингової політики підприємств галузі тваринництва / Н. І. Степаненко, В. М. Микитюк // Зб. наук. пр. Таврійського держ. агротехнол. ун-ту. Сер. Екон. науки. – 2012. – № 2 (18), т. 3. – С. 194–199.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3103 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Таврійський державний агротехнологічний університет
|
|