Формування кластерів брендингу при розробці брендів олійно-жирових підприємств України
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Формування кластерів брендингу при розробці брендів олійно-жирових підприємств України
|
|
Creator |
Масловська, Л. Ц.
Maslovska, L. |
|
Subject |
кластер
бренд конкурентоспроможність інтеграція праці ланцюг вартості ланцюг корисності організаційні відносини формування кластерів брендоутворення |
|
Description |
Обґрунтовано концептуальні засади кластеризації діяльності зі створення бренда на основі вчення про « ланцюги цінності». Акцентовано на необхідності використання зарубіжного досвіду брендингу, заснованому на інтеграції та кооперації організаційно-управлінської діяльності з метою підвищення конкурентоспроможності продукції на ринку. Проаналізовано вітчизняну практику брендингу продукції олійно-жирових підприємств. Запропоновано шляхи удосконалення підприємницьких бізнес-взаємовідносин учасників процесу брендоутворення.
|
|
Date |
2015-11-30T09:08:57Z
2015-11-30T09:08:57Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Масловська Л. Формування кластерів брендингу при розробці брендів олійно-жирових підприємств України / Л. Масловська // Вісник ТНЕУ. – 2013. – № 5. – С. 242–249.
1993-0240 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3097 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Тернопільський національний економічний університет
|
|