Особливості прийняття управлінських рішень в частині рекламного менеджменту на підприємствах харчової галузі
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Особливості прийняття управлінських рішень в частині рекламного менеджменту на підприємствах харчової галузі
|
|
Creator |
Овдіюк, О. М.
Ovdiyuk, O. |
|
Subject |
економіка
ризик менеджмент маркетинг харчування |
|
Date |
2015-03-20T09:38:41Z
2015-03-20T09:38:41Z 2014 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Овдіюк О. М. Особливості прийняття управлінських рішень в частині рекламного менеджменту на підприємствах харчової галузі / О. М. Овдіюк // Наукові читання – 2014 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ. – Житомир : ЖНАЕУ, 2014. – Т. 3. – С. 223–228.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1998 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|