Аналіз динаміки зміни цін у продовольчих маркетингових ланцюгах в Україні
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Аналіз динаміки зміни цін у продовольчих маркетингових ланцюгах в Україні
|
|
Creator |
Шукалович, В. Ф.
Shukalovych, V. |
|
Subject |
індекси зміни цін
price indices продовольчі маркетингові ланцюги food marketing chains цінові пропорції price proportions укрупнення підприємств enlarging of enterprises експортна орієнтація export orientation |
|
Description |
Price dynamics in milk, meat, bakery and oil marketing chains on macroeconomic level in Ukraine are investigated. Essential exceeding of price rates of butter, cheddar, liquid milk and meat food producers over price trends of farmers and retailers are determined. Conversely, the processors and retailers of bakery food and oil performed a growth rates that are less than corresponding indices of grain and oil-seed prices. It is detected the influence of vertical integration and coordination, enlarging of businesses, quantity of market competitors, export oriented branches on price proportions in food marketing chains during 2005-2011.
Досліджено цінову динаміку в ланках маркетингових ланцюгів формування молочної, м’ясної, хлібопекарської та олійної продукції на макрорівні. Встановлено суттєве перевищення темпів приросту цін у виробників вершкового масла, твердих сирів, молока та м’ясопродуктів над сільськогосподарськими виробниками та роздрібною мережею. Навпаки, сектор переробки та роздрібної торгівлі хлібом і хлібобулочними виробами, олійною продукцією показував темпи приросту, що були нижчими за відповідні значення індексів цін на зерно та олійні культури. Виявлено вплив процесів вертикальної інтеграції та координації, укрупнення підприємств, кількості учасників ринку, експортної орієнтованості галузей на формування цінових пропорцій у ланцюгу формування продовольчої продукції в 2005-2011рр. |
|
Date |
2015-03-25T08:51:20Z
2015-03-25T08:51:20Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шукалович В. Ф. Аналіз динаміки зміни цін у продовольчих маркетингових ланцюгах в Україні / В. Ф. Шукалович // Економічний аналіз ТНЕУ. – 2013. – Т. 14, № 1. – С. 176–183.
1993-0259 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2008 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Тернопільський національний економічний університет
|
|