Імплементація інструментів бізнес-маркетингу в практику господарювання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Імплементація інструментів бізнес-маркетингу в практику господарювання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
|
|
Creator |
Власенко, О. П.
|
|
Subject |
промисловий ринок
бренд-менеджмент електронний бізнес кооператив |
|
Description |
Представлено сучасне трактування концепції бізнес-маркетингу й обґрунтована доцільність її використання в аграрних підприємствах. Обумовлено значення електронного бізнесу й бренд-менеджменту як інструментів бізнес-маркетингу для становлення конкуренто-спроможних сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів.
|
|
Date |
2015-02-24T10:17:41Z
2015-02-24T10:17:41Z 2012 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Власенко О. П. Імплементація інструментів бізнес-маркетингу в практику господарювання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів / О. П. Власенко // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 131–135.
978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1470 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|