Маркетингове інформаційне забезпечення діяльності обслуговуючих кооперативів
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Маркетингове інформаційне забезпечення діяльності обслуговуючих кооперативів
|
|
Creator |
Бук, Л. М.
|
|
Subject |
товаровиробники
сезонність конкуренція |
|
Description |
Акцентовано увагу на необхідності маркетингового інформаційного забезпечення діяльності обслуговуючих кооперативів починаючи від моменту виникнення ідеї про заснування, на етапі створення та під час активного функціонування. Розглянуто рішення, прийняття яких повинно ґрунтуватися на зібраній, опрацьованій маркетинговій інформації. Визначено, якого роду інформації потребує сільськогосподарський обслуговуючий кооператив на певних етапах свого розвитку.
|
|
Date |
2015-02-24T10:15:54Z
2015-02-24T10:15:54Z 2012 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Бук Л. М. Маркетингове інформаційне забезпечення діяльності обслуговуючих кооперативів / Л. М. Бук // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 103–107.
978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1469 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|