Методы организации кампании по продвижению функциональных продуктов питания
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Методы организации кампании по продвижению функциональных продуктов питания
|
|
Creator |
Карпенко, Е. М.
Трусь, Ю. А. |
|
Subject |
функціональні продукти харчування
комунікаційна кампанія дегустація продуктів інтегровані маркетингові комунікації мерчендайзинг |
|
Date |
2015-02-18T07:24:23Z
2015-02-18T07:24:23Z 2014 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Карпенко Е. М. Методы организации кампании по продвижению функциональных продуктов питания / Е. М. Карпенко, Ю. А. Трусь // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2014. – С. 118–121.
978-966-655-728-8 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1367 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Полісся
|
|