Кооперативний маркетинг – стратегічні і тактичні орієнтири
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Кооперативний маркетинг – стратегічні і тактичні орієнтири
|
|
Creator |
Булуй, О. Г.
Buluy, O. |
|
Subject |
агромаркетинг
агрохолдинги малий бізнес |
|
Description |
Визначено роль та значення кооперативного маркетингу. Обґрунтовано доцільність здійснення маркетингової діяльності сільськогосподарськими підприємствами шляхом об’єднання в маркетингові кооперативи.
|
|
Date |
2015-02-13T12:35:03Z
2015-02-13T12:35:03Z 2012 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Булуй О. Г. Кооперативний маркетинг – стратегічні і тактичні орієнтири / О. Г. Булуй // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 82–86.
978-966-8706-61-5 http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1124 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|