Брендинг як інструмент формуваннія інтегрованих комунікацій у сфері виробництва органічних агрохарчових продуктів
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Брендинг як інструмент формуваннія інтегрованих комунікацій у сфері виробництва органічних агрохарчових продуктів
|
|
Creator |
Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N. |
|
Subject |
брендова стратегія підприємства
бренд-менеджмент |
|
Date |
2015-02-10T08:23:28Z
2015-02-10T08:23:28Z 2013 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Степаненко Н. І. Брендинг як інструмент формуваннія інтегрованих комунікацій у сфері виробництва органічних агрохарчових продуктів / Н. І. Степаненко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2013. – С. 131–135.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/910 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Полісся
|
|