Роль маркетингових досліджень у діяльності підприємств агрохімічного сервісу
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Роль маркетингових досліджень у діяльності підприємств агрохімічного сервісу
|
|
Creator |
Тарасович, Л. В.
Tarasovych, L. |
|
Description |
The paper reveals the role of marketing research in the activities of Zhytomyr oblast agrochemical service enterprises. Of also analyzes the up-to-date state and basic problems of their marketing activities. The author shows the place of the marketing component in the formation of the strategy of developing agrochemical service enterprises.
Визначено роль маркетингових досліджень у діяльності підприємств агрохімічного сервісу Житомирської області. Проаналізовано сучасний стан та основні проблеми їх маркетингової діяльності. Представлено місце маркетингової складової у формуванні стратегії розвитку підприємств агрохімічного сервісу. |
|
Date |
2014-07-30T08:43:55Z
2014-07-30T08:43:55Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тарасович Л. В. Роль маркетингових досліджень у діяльностіпідприємств агрохімічного сервісу / Л. В. Тарасович // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 1, т. 2. – С. 86–94.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/228 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|