Record Details

Брендинг як маркетинговий інструмент управління підприємством

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Брендинг як маркетинговий інструмент управління підприємством
 
Creator Буднік, О. М.
Budnik, O.
 
Description The paper presents the investigation of branding as the element of marketing. The special attention is paid to the modern interpretation “brand”. Consideration is given to the necessity of update enterprises branding that intensifying their market activity adaptation as well as increasing their effectiveness in future.
Стаття присвячена дослідженню питання брендінгу підприємства. Особлива увага приділена вивченню сучасного трактування поняття «бренд». Підкреслюється необхідність розробки брендів для вітчизняних підприємств, що сприятиме їх адаптації до роботи в ринкових умовах та підвищенню ефективності діяльності в перспективі.
 
Date 2014-07-30T08:41:02Z
2014-07-30T08:41:02Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Буднік О. М. Брендинг як маркетинговий інструмент управління підприємством / О. М. Буднік // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 1, т. 2. – С. 80–86.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/227
 
Language uk
 
Publisher Житомирський національний агроекологічний університет