Брендинг як маркетинговий інструмент управління підприємством
Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological Universit
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Брендинг як маркетинговий інструмент управління підприємством
|
|
Creator |
Буднік, О. М.
Budnik, O. |
|
Description |
The paper presents the investigation of branding as the element of marketing. The special attention is paid to the modern interpretation “brand”. Consideration is given to the necessity of update enterprises branding that intensifying their market activity adaptation as well as increasing their effectiveness in future.
Стаття присвячена дослідженню питання брендінгу підприємства. Особлива увага приділена вивченню сучасного трактування поняття «бренд». Підкреслюється необхідність розробки брендів для вітчизняних підприємств, що сприятиме їх адаптації до роботи в ринкових умовах та підвищенню ефективності діяльності в перспективі. |
|
Date |
2014-07-30T08:41:02Z
2014-07-30T08:41:02Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Буднік О. М. Брендинг як маркетинговий інструмент управління підприємством / О. М. Буднік // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 1, т. 2. – С. 80–86.
http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/227 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Житомирський національний агроекологічний університет
|
|