- » Гуманітарно-богословска ґенеза аспектів католицького суспільного навчання в контексті...
- » Особистісно орієнтовані технології навчання у підготовці студентів мистецьких...
- » Проблемно-розвивальне навчання як засіб розвитку професійно-правової компетентності...
- » Діагностика емпатії особистості дорослого віку
- » Family as a cultural factor of personality’s actualization and empathy development
- » Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів
- » Використання ігрових методів і прийомів для розвитку елементарних математичних уявлень...
- » Використання стандартів зі складання та оприлюднення нефінансової звітності: досвід...
- » Реaлiзaцiя зacoбiв теaтрaльнoгo миcтецтвa у прoфеciйнiй дiяльнocтi coцiaльнoгo педaгoгa...
- » Вплив видатків на освіту на розвиток людського потенціалу країни: досвід України
- » Необхідність регламентації даних нефінансової звітності як шлях активізації...
- » Sustainable reports in Ukraine: evaluation of the situation
- » Особливості професії «соціальний педагог» як основа курсу «вступ до спеціальності»
- » Технологія роботи зі студентами-першокурсниками щодо їх адаптації в умовах ВНЗ
- » European directive on disclosure of non-financial and diversity information as a new...
- » Зарубіжний досвід організації неформальної освіти
- » Вплив соціальної відповідальності бізнесу на збалансоване природокористування регіону
- » Механізми захисту прав людини (mechanisms for protecting human rights)
- » Розвиток неформального сегмента у системі неперервної освіти
- » Consequences of applications financial incentives and evaluations in CSR
- » Теорії особистості як методологічне підґрунтя організації неформальної освіти
- » Права людини (human rights)
- » Рух проти ненависті (no hate speech movement)
- » Характерологічні ознаки неформальної освіти: соціально-педагогічний підхід
- » Логіко-структурний аналіз проблеми якісно-професійної підготовки майбутніх соціальних...