Record Details

Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/23549/
 
Title Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів
 
Creator Журавльова, Л. П.
Шпак, М. М.
 
Subject BF Psychology
 
Description Авторами розкрито поняття емоційного інтелекту особистості як психологічного феномену,
проаналізовано його структурно-функціональні особливості. Встановлено, що саморегуляція є структурною
складовою емоційного інтелекту. Емоційна саморегуляція передбачає здатність управляти своїм емоційним
станом, гнучко афективно реагувати на різні життєві події. Ми розглядаємо емоційну саморегуляцію, з од-
ного боку, як показник конативного компонента емоційного інтелекту, з іншого, як один із найважливіших
психологічних механізмів його розвитку. Доведено, що у молодших школярів розвивається довільність регуляції
власним емоційним станом та поведінкою. Обґрунтовано, що емоційна саморегуляція та розвиток емоційного
інтелекту загалом забезпечують психологічне благополуччя дитини.
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/23549/1/pptp_2016_3_11.pdf
Журавльова, Л. П. and Шпак, М. М. (2016) Саморегуляція в структурі емоційного інтелекту молодших школярів. Педагогічний процес: теорія і практика (серія: психологія) (3 (54)). pp. 52-57. ISSN 2078-1687