- » Розподіл каналів реакції поділу U-233 тепловими нейтронами
- » Mоделі пропедевтики інформаційної культури для початкової школи: зарубіжний та...
- » Удосконалення якості позакласної самостійної роботи учнів з фізики шляхом використання...
- » Підвищення ефективності процесу опанування учнями понятійного апарату фізики засобами...
- » Досвід створення, організації і підтримки мережевого забезпечення науково-дослідних...
- » Інтерактивні комп’ютерні моделі на уроках фізики основної школи
- » Розвиток предметної компетенції учнів шляхом осучаснення змісту фізичної освіти
- » Деякі аспекти підвищення якості самостійної пізнавальної діяльності учнів у процесі...
- » Результати експериментальних досліджень застосування мультимедійних технологій в...
- » Scientific and methodological principles of providing the Information system for...
- » Особливості виникнення трудових правовідносин з педагогічними працівниками в Україні
- » Вчитель-новатор: від Інтернет конкурсів до Мережі Партнерство в навчанні
- » Формування і використання інформаційних електронних науково-освітніх ресурсів
- » Використання інформаційно-комунікативних технологій в управлінській діяльності...
- » Підходи до організації системи безпеки на базі MS SharePoint
- » Рeалізація функціональних можливостей системи наукової електронної бібліотеки НАПН України
- » Застосування мультимедійних засобів на уроках біології в загальноосвітніх навчальних...
- » ??????????? ?????????? ??????????? ???????? ? ??????? ??????????????? ??????
- » Oсновні вимоги до навчальних комп’ютерних програм у базовій середній освіті
- » Стан розробки програмного забезпечення та інформаційних баз даних для навчальних закладів
- » Аналіз інформаційного простору наукових установ і навчальних закладів АПН України та...
- » Особливості інтеграції комп’ютерно орієнтованих засобів навчання в процес підготовки...
- » Готовність викладача коледжу до застосування комп’ютерно орієнтованих засобів навчання.
- » Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання та інформаційна компетентність.
- » ???????? ???????-????????????? ????? ? ?? ??????? ?? ????????????? ????