- » Організаційне забезпечення Інформаційної системи планування наукових досліджень в АПН...
- » Науково-методичні підходи та інструментарій експертизи якості електронних засобів...
- » Особливості функціонування наукових і освітніх електронних бібліотек
- » Досвід інтеграції мережних інформаційно-комунікаційних сервісів і ресурсів до...
- » Підхід до модернізації серверного забезпечення та мережної топології інформаційної...
- » Мережа партнерство в навчанні: Україна у всесвітній спільноті освітян
- » Автоматизація обробки документів в інформаційній системі планування наукових досліджень...
- » Віртуальний клас для організації індивідуального навчання учнів
- » Навчання вчителів інформаційно-комунікаційним технологіям (ІКТ): психологічний аспект
- » Віртуальна освіта у дослідженнях зарубіжних вчених
- » Віртуальний клас для організації індивідуального навчання
- » Віртуальний клас як комп'ютерно орієнтоване навчальне середовище вчителя...
- » Вчитель-новатор: від Інтернет конкурсів до Мережі партнерство в навчанні
- » On-line навчальне середовище вчителя-предметника загальноосвітнього навчального закладу
- » Сучасний стан використання мережних інформаційно-комунікаційних технологій в світовій...
- » Технологічні основи створення та підтримки порталів
- » Здоров'язбережувальні вимоги до застосування електронних засобів навчального призначення
- » Пояснювальна записка до елективного курсу
- » Інтернет-портал “Діти України” як освітньо-інформаційне середовище розвитку української...
- » Досвід проведення Інтернет-конкурсів: організаційні та технологічні аспекти
- » Досвід проведення Інтернет-конкурсів: організаційні та технологічні аспекти
- » Хмарні технології – нова парадигма у розвитку логічного мислення та пам’яті учнів...
- » Інформаційна система «Слухачі Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти...
- » Досвід проведення Інтернет-конкурсів: організаційні та технологічні аспекти
- » Інтернет-конкурс “Вчитель-новатор”