Record Details

Науково-методичні підходи та інструментарій експертизи якості електронних засобів навчального призначення

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/214/
http://www.ime.edu-ua.net/em19/emg.html
 
Title Науково-методичні підходи та інструментарій експертизи якості електронних засобів навчального призначення
Approaches and tools for quality examination of e-learning tools
 
Creator Лаврентьєва, Г.П.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description У статті висвітлено науково-методичні підходи до організації експертизи якост електронних засобів навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто термінологічний апарат, охарактеризовано сутність основних складових та етапів проведення експертизи. Висвітлено науково-методичні засади розробки інструментарію оцінювання якості, що має ґрунтуватися на виявленні системи критеріїв та параметрів їх оцінювання. Обґрунтовано комплекс психолого- педагогічних та ергономічних вимог, які необхідно використовувати в організації експертизи якості, найбільш доцільні шляхи їх впровадження.
The article highlights the scientific and methodological approaches to quality examination of e-learning tools for general education. There are considered terms of the research, described the essence of the main components and stages of the examination. A methodology for quality estimation tools elaboration is described that should be based on identifying criteria and parameters of evaluation. Complex of psycho-pedagogical and ergonomic requirements that should be used in organizing expertise is justified and the most expedient ways of their implementation are examined.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/214/1/gchinnyki_4%2810%29.pdf
- Лаврентьєва, Г.П. (2010) Approaches and tools for quality examination of e-learning tools Інформаційні технології і засоби навчання, 5 (19).