- » Професійна іншомовна компетентність майбутніх філологів у системі ключових освітніх...
- » Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід
- » Теоретичні моделі міжособистісного спілкування у формуванні комунікативної культури...
- » Деякі аспекти становлення професійної етики
- » Модель проектної технології загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя...
- » Готовність старшокласників до вибору професій сфери економіки та підприємництва
- » Історичні нариси форм і методів освіти в позашкільних навчальних закладах
- » Застосування елементів структурно-логічного мислення до розв’язання задач засобами...
- » Місце та роль профільного навчання в розвитку сучасних загальноосвітніх шкіл
- » Проблема психічного здоров’я особистості
- » Утішання в парентальному дискурсі
- » Персоніфікація душевного апокаліпсису в українській прозі перших декад ХХ ст.
- » Іншомовні вкраплення в мові І. Я. Франка
- » Створення позитивного іміджу: прагматична спрямованість функціонування евфемізмів
- » Мотив метаморфози в поезії європейських романтиків: погляд крізь призму натурфілософії...
- » Лінгвосеміотичні механізми формування метаморфози в англомовних поетичних текстах
- » Дискурсивна специфіка макроМА "підхоплення" в репліці-перебиві в англійському мовленні
- » Концепт як основне поняття когнітивної лінгвістики
- » Cловотвірна активність дієслівних основ з категоріальним значенням активного руху в...
- » Словотвірні засоби вираження семантичної категорії "містичне" в готичному романі А....
- » Специфіка відтворення комічного в художньому перекладі (на прикладі коротких оповідань...
- » Вияв авторської свідомості в ''Ходінні ігумена Данила''
- » Гендерні особливості німецькомовної повісті Ольги Кобилянської "За Готар"
- » Аналіз внутрішньої форми фразеологічних одиниць з компонентом на позначення звучання в...
- » Суб’єктивне та об’єктивне В лексико-семантичній структурі слова "storm": на матеріалі...