- » Розвиток системи другої вищої освіти дорослих: європейський досвід
- » ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ТВОРЧОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ
ПРАЦІВНИКІВ МІЛІЦІЇ
- » ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
- » КОМУНІКАТИВНА ФІЛОСОФІЯ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА РОЗРОБКИ
КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У...
- » ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА
ЗАСОБАМИ ВИВЧЕННЯ...
- » ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ:
АСПЕКТИ І ПЕРСПЕКТИВИ...
- » КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У...
- » НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ МІНІСТЕРСТВА ВІРОСПОВІДАННЯ І ПУБЛІЧНОЇ
ОСВІТИ ПОЛЬЩІ ПЕРІОДУ...
- » ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ЯК ЧИННИК ВИСОКОГО
ПРОФЕСІЙНОГО...
- » МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В
УМОВАХ КРЕАТИВНОГО...
- » СТАНОВЛЕННЯ ТА ЕВОЛЮЦІЯ ТЕОРЕТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ПРО СУБ’ЄКТ
- » РЕОРГАНІЗАЦІЯ УНІТАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ НОВОЇ ЗЕЛАНДІЇ
НА ПОЧАТКУ 70-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ
- » ТЕМПОРАЛЬНІ АДВЕРБИ В СИСТЕМІ МАРКУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ
ДАВНЬОАНГЛІЙСЬКОГО...
- » МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ
ПІДГОТОВКИ...
- » НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ З
ВИКОРИСТАННЯМ ДІЛОВОЇ ГРИ
- » КОМУНІКАТИВНІ ФУНКЦІЇ АНГЛІЙСЬКИХ УМОВНИХ РЕЧЕНЬ
В ІСТОРИЧНІЙ ПЕРСПЕКТИВІ
- » ВИЗНАЧЕННЯ ХАРАКТЕРУ ТА СИЛИ ПАРАДИГМАТИЧНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ДІЄСЛІВ НА
ПОЗНАЧЕННЯ ЗУХВАЛОЇ,...
- » Проблема художнього мисленнія: посткласичний естетичний дискурс
- » Особливості гендерної характеризації персонажів та гендерні характеристики автора.
- » Натяк-шарада в сучасному англомовному
художньому дискурсі
- » КОГНІТИВНИЙ АСПЕКТ ОЗАГЛАВЛЮВАННЯ
(НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНИХ ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ ХХ – ХІ...
- » Лінгвокогнітивний аспект позначення помешкання у сучасній англійській мові.
- » Peculiarities of Teaching of a Dialogue-discussion on the Basis of Differentiatian of...
- » Формування вмінь критичного мислення у майбутніх учителів іноземних мов.
- » Розвиток творчих здібностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва