МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/8692/
|
|
Title |
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ |
|
Creator |
Канова, Л. П.
|
|
Description |
У статті розглянуто модель формування іншомовної компетентності у процесі професійної підготовки військовослужбовців. Визначено принципи, підходи, педагогічні умови, компоненти, етапи, форми, методи, прийоми та засоби її формування у вищому військовому навчальному закладі. За критеріями міжнародних експертів Ради Європи виділено рівні володіння іноземною мовою курсантами. Розглянуто основні види педагогічних умов формування іншомовної компетентності військовослужбовців: організаційні, методичні, технологічні, психологічні. Виокремлено комунікативний підхід до вивчення іноземної мови як один з основних, що зумовлює вибір цілей, згідно з якими визначаються принципи, зміст, прийоми та засоби навчання. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/8692/1/42.pdf
Канова, Л. П. (2012) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ. Вісник Житомирського державного університету (63). рр. 214-218. |
|