- » Віртуальні освітні спільноти як ефективний засіб формування...
- » Інформаційно-комуникаційна компетентність учнів як аспект моніторингу (Досвід...
- » Цифрова компетентність як ключова компетентність для навчання впродовж життя
- » До обгрунтування раціогуманістичного підходу у психології
- » Відкритість персоналу як соціально-психологічний чинник організаційного розвитку...
- » Особистісні аспекти становлення наукових шкіл та центрів розвитку психологічного знання
- » Ціннісно-історичні концепти як чинники традиційної системи виховання
- » Прояв архетипних домінант давньоукраїнського суспільства у сучасній культурно-психічній...
- » Організація трудового навчання в спеціальних школах для дітей з порушеннями зору
- » Моніторинг використання веб-ресурсу "Електронна бібліотека НАПН України" за допомогою...
- » Моніторинг використання веб-ресурсу "Електронна бібліотека НАПН України" за допомогою...
- » Констатація стану науково-методичного забезпечення професійного самовизначення учнів...
- » Методична система базової підготовки вчителя інформатики за кредитно-модульною технологією
- » Інноваційний розвиток суспільства і сучасні мережні технології систем відкритої освіти
- » Освітня політика
- » Життєве та професійне самоздійснення як предмет дослідження сучасної психології
- » Аналіз впровадження дистанційної освіти у спеціальній школі (для осіб з вадами слуху)
- » Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні...
- » Ретро та футуроракурси проблеми творчого сприймання
- » Електронні бібліотечні інформаційні системи наукових і навчальних закладів
- » Електронні освітні ресурси для інтернет-підтримки сучасного уроку хімії в профільній школі
- » Пушкінська парадигма в психології творчості
- » Проблема функционирования творческого восприятия в условиях избыточности информации...
- » Дослідницька діяльність учнів в процесі навчання історії України
- » «Вуличний» вектор сприймання в поетичному фольклорі