- » Феномен розподілу складу лабораторного обладнання для навчального експерименту з фізики...
- » Психологічні проблеми використання очно-дистанційного навчання у підвищенні...
- » Електронна освіта у шкільній практиці Великої Британії
- » До проблеми мотивації професійного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних...
- » До проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційних компетентностей учителів та учнів у...
- » Компетентна комунікативна поведінка: європейський погляд на розуміння та впровадження
- » Аналіз готовності майбутніх учителів до роботи в середовищі інституційного репозитарію
- » Ключові питання створення концепції мережі ресурсних центрів дистанційної освіти...
- » Моніторинг використання веб-ресурсу "Електронна бібліотека НАПН України" за допомогою...
- » Моніторинг використання веб-ресурсу " Електронне наукове фахове видання "Інформаційні...
- » Проектування очно-дистанційного навчання керівників загальноосвітніх навчальних...
- » Мотивация профессионального развития руководителей общеобразовательных школ как...
- » Дослідження особливостей мотивації професійного розвитку керівників загальноосвітніх...
- » Компетентна комунікативна поведінка учнів в шкільній практиці європейських країн в...
- » Сучасний підхід до проведення навчального фізичного експерименту
- » Використання цифрового мікроскопа на уроках фізики
- » Дискусійні питання інформаційно-комунікаційної компетентності: міжнародні підходи та...
- » Розвиток освіти для демократичного громадянства: міжнародний контекст
- » Застосування цифрових лабораторій під час проведення навчального фізичного експерименту
- » Використання цифрового мікроскопа на уроках фізики
- » Питання формування полікультурної компетентності вчителя в зарубіжних країнах
- » Зарубіжний досвід організації дистанційного навчання учнів середньої школи
- » Виклики та проблеми впровадження громадянської освіти у навчально-виховний процес школи
- » Інституційний репозитарій: можливості застосування у навчальному процесі
- » Науково-інформаційне середовище як засіб організації наукової діяльності студентів