- » Побудова психодіагностичних методик «Здоровий спосіб життя» (когнітивний і...
- » Методика формування контрольно-оцінювальних умінь учнів середньої школи при вивченні...
- » Концептуальні засади підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до...
- » Визначення рівня сформованості дослідницької компетентності старшокласника:...
- » Відкриті системи оцінювання рівня навчальних досягнень учнів
- » Дослідницька компетентність в межах комп’ютерно орієнтованої навчальної діяльності...
- » Застосування методів математичного моделювання для оцінювання освітніх проектів
- » Соціально-педагогічні та соціокультурні фактори насильства у багатопоколінній сім'ї
- » Інформаційно-технологічне забезпечення підготовки майбутнього вчителя
- » Технологія підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до дидактичного...
- » Зовнішнє незалежне оцінювання як складова системи оцінювання якості освіти:...
- » Амбівалентність як чинник соціальних девіацій у сімейних взаєминах
- » Компетенция, компетентность и расширение проблемного поля педагогических измерений
- » Технології інтерактивного навчання в підготовці майбутніх вчителів
- » Народні традиції у вихованні молодших школярів
- » Контроль навчальних досягнень як елемент системи моніторингу освітнього простору України
- » Тенденції та особливості глобалізації та інтернаціоналізації вищої освіти: досвід...
- » Можливості використання моделі множинної нелінійної регресії для визначення факторів...
- » Шкільна освіта Великої Британії: історія і сучасність
- » Оцінювання якості освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів методом...
- » Параметризація освітнього середовища як об’єкту моніторинга
- » Концептуальні засади освіти дорослих у Канаді
- » Проблеми моделювання системи моніторингу якості освіти
- » Діаграма Ківіата – ефективний інструмент моніторингу якості ПТО
- » Цивілізаційні цінності у змісті формування особистості майбутнього педагога.