Record Details

Технологія підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до дидактичного проектування

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/3016/
fhttp://tme.umo.edu.ua/ docs/10/15.pdf
 
Title Технологія підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до дидактичного проектування
Technology teacher training higher education institutions to economic didactic design
Технология подготовки преподавателей высших экономических учебных заведений к дидактическому проектированию
 
Creator Романова, Г.М.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті визначено актуальність підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до дидактичного проектування, зокрема до індивідуально-стильового проектування навчальних технологій; обґрунтовано відповідну технологію підготовки за такими компонентами, як цільовий, мотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний, контрольно-регуляційний, рефлексивний; наведено дані експериментального дослідження, що доводять її ефективність. Визначено, що подальших досліджень потребує вивчення та апробація організаційно-педагогічних засад застосування запропонованої технології у вищих навчальних закладах.
In the article actuality of preparation of teachers of higher economic educational establishments is certain to the didactics planning, in particular to the individually-stylish planning of educational technologies; corresponding technology of preparation is reasonable after such components, as having a special purpose, motivational, semantic, operational-аctivitional, controlional-adjusting, reflectional; cited data, that lead to her efficiency experimental research. Certainly, that further researches are needed by a study and approbation of organizationally-pedagogical principles of application of an offer technology higher educational establishments.
В статье опеределена актуальность подготовки преподавателей высших экономических учебных заведений к дидактическому проектированию, в частности, к индивидуально-стилевому проектированию учебных технологий; обоснована соответствующая технология підготовки по таким компонентам, как целевой, мотивационный, содержательный, операционно-деятельностный, контрольно-регулятционный, рефлексивный; приведены данные експериментального исследования, которые доказывают ее эффективность. Определено, что дальнейших исследований требует изучение и апробация организационно-педагогических условий применения предложенной технологии в высших учебных заведениях.
 
Publisher fhttp://tme.umo.edu.ua
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/3016/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8_%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%87%D1%96%D0%B2_%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B8%D1%85_%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%B2_%D0%B4%D0%BE_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9.pdf
- Романова, Г.М. (2013) Technology teacher training higher education institutions to economic didactic design Теорія та методика управління освітою (10).