- » Теорія і методика оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального...
- » Диференційоване викладання в інклюзивному класі
- » Знання в структурі цілей освіти дорослих
- » Ідеї розвитку людського капіталу в батишевській виробничій педагогіці та...
- » Принципи функціонування системи неперервної професійної освіти в Південній Кореї
- » Управлінська компетентність як фактор професійного розвитку керівника школи в системі...
- » Використання інноваційних технологій навчання у закладах освіти Південної Кореї
- » Теоретичні засади підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності...
- » Науково-методичне забезпечення якості професійної підготовки керівників...
- » Андрагогічні принципи навчання дорослих у системі післядипломної освіти
- » Діалогічні форми та методи професійної підготовки педагогів у контексті розвитку...
- » Формування національної культури майбутніх вчителів засобами мистецтва
- » Cучасні технології навчання дорослих
- » Навчання дорослих як соціально-психологічний процес
- » Психологічні аспекти розвитку дітей дошкільного віку під час художньо-естетичної...
- » Компетентнісний підхід у підготовці магістрантів з педагогіки вищої школи
- » Особистісна культура як складова творчої індивідуальності педагога
- » Розвиток естетичного досвіду майбутнього вчителя – основа його творчої реалізації
- » Роль етики у професійній діяльності фахівця
- » Ідеї професійної підготовки вчителя в творчій спадщині освітніх діячів Катеринославщини...
- » Морально-психологічні особливості взаємодії бібліотекаря з читачами
- » Наукова школа підготовки вчителя
- » Професійна майстерність у педагогічній діяльності О.Риндовської (Чернової) (1829-1905...
- » Моральне самовдосконалення в історії педагогічної етики
- » Неформальна освіта дорослих як механізм розвитку демократичної громадянськості у...