Діалогічні форми та методи професійної підготовки педагогів у контексті розвитку духовного потенціалу учнів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6794/
|
|
Title |
Діалогічні форми та методи професійної підготовки педагогів у контексті розвитку духовного потенціалу учнів
Dialogical forms and methods of professional training of pedagogs in the context of developping the pupils' spiritual pitential |
|
Creator |
Бастун, Микола Володимирович
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті аналізуються психологічні та педагогічні підходи до розвитку духовного потенціал учнівської молоді, його значення для підвищення рівня духовності серед молоді та в суспільстві в цілому. На основі аналізу механізмів розвитку духовного потенціалу особистості обґрунтовується доцільність застосування діалогічних форм і методів роботи педагогів з учнями.
The article analyzes psychological and pedagogical approaches to development of pupils’ spiritual potential and its significance for increasing level of spirituality among the youth and society in general. Basing on analysis of mechanisms of spiritual potential of personality we ground expediency of applying the dialogical forms and methods of work with pupils. |
|
Publisher |
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6794/2/Bastun_8.pdf
- Бастун, Микола Володимирович (2014) Dialogical forms and methods of professional training of pedagogs in the context of developping the pupils' spiritual pitential Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення в умовах соціально-економічної нестабільності: матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції (28 жовтня 2014 р., м. Київ): у 2 ч. - Ч. 2. pp. 113-119. ISSN 976-617-649-031-9 |
|