Електронна бібліотека НАПН України
- » Об’єднавчий потенціал сучасного політичного міфу
- » Концептуальна модель Інформаційної системи «Наукові дослідження» НАПН України
- » Технологія опоряджувальних робіт (для учнів ПТНЗ будівельного профілю)
- » Readiness то innovative activity in the process of pedagogical practice as an important...
- » Обґрунтування змісту культурологічної підготовки майбутнього педагога
- » Теорія і методика застосування мобільних математичних середовищу процесі навчання вищої...
- » Досвід побудови курсу фізики старшої профільної школи в період 1917–1920 рр.
- » Динаміка економічних цінностей в умовах ринкових трансформацій
- » Виховання фізичної культури в учнів 3–4-х класів загальноосвітньої школи
- » Опанування фундаментальних природничих знань учнями старшої школи
- » Природознавство. Програма для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів для...
- » Програми з трудового навчання для 4-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних...
- » Педагогічні засоби розв’язання проблеми фундаменталізації змісту курсів за вибором у...
- » Зміст організаційно-педагогічнного супроводу оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ
- » Становлення і розвиток змісту навчального матеріалу з фізичної культури
- » Сільська малокомплектна школа як компонент освітнього округу: технології навчання
- » Фундаменталізація змісту освіти: компетентнісний підхід
- » Формування професійної компетентності як перспектива ефективної професійної підготовки...
- » Програма авторського курсу «Позитивне мислення – важливий чинник життєтворчості...
- » Проблема фундаменталізації змісту гуманітарних предметів у теорії навчання і практиці...
- » Аналіз зарубіжного досвіду клубної роботи з формування здорового способу життя
- » Інноваційні підходи до організації навчально-дослідницької діяльності учнів...
- » Складові змісту професійної компетентності майбутніх операторів комп'ютерного набору
- » Особливості професійної підготовки фахівців в Японії
- » Про технології оцінювання географічної компетентності учнів (за результатами...