Електронна бібліотека НАПН України
- » Методичні рекомендації з організації та проведення науково-педагогічного експерименту.
- » Педагогічний експеримент з розвитку предметних компетентностей учителів інформатики...
- » Підготовка бібліотечних працівників і науковців до роботи з електронними бібліотеками
- » Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання – становлення і розвиток
- » Елементарні факти теорії множин у шкільному курсі математики
- » Про зв’язок ймовірнісних моделей з деякими іншими моделями реального світу
- » Навчання майбутніх учителів математики інтегрального числення функцій однієї змінної з...
- » Математика з комп’ютером
- » Деякі методичні аспекти навчання інформатики в школі і педагогічному університеті
- » Проблеми інформатизації навчального процесу в школі і в вузі
- » Педагогічний потенциал інформатизації навчального процесу
- » Модель системи соціально-професійних компетентностей вчителя інформатики
- » Педагогічний експеримент для перевірки ефективності методичної системи організації...
- » Онтология организации вычислительного эксперимента в задачах поиска и сортировки
- » Інтерактивні технології навчання іноземних мов
- » Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах
- » Діалектика педагогічного знання в умовах комп’ютерно орієнтованого процесу навчання
- » Відповідність проекту підручника цілям і завданням освіти
- » Організація суб’єктно орієнтованого навчального середовища у дидактичному просторі...
- » Навчальна діяльність, яка потребує засобів, і навчальні засоби, які потребують діяльності
- » Інформаційна система «Планування наукових досліджень в НАПН України». Допомога
- » Інформатизація освіти: надії та ризики
- » Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України
- » Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів...
- » Початки штучного інтелекту