Електронна бібліотека НАПН України
- » Лаборатория деятельности внешкольных учреждений: научно-педагогические исследования в...
- » Соціальне становлення особистості у позашкільних навчальних закладах як проблема...
- » Соціальне становлення підлітків: дослідження серед учнів позашкільних навчальних...
- » Дворівнева модель категорійно-поняттєвого апарату людинознавства
- » Взаємодія гуманітарної та природничонауковоїї традицій в опрацюванні категорії...
- » Cприяти розвитку дитини (збірка освітніх стандартів роботи дорослого і дитини)
- » Нормативний професійний ідеал вченого-людинознавця
- » Місце інформаційно-комунікаційних засобів у формуванні професійної мобільності...
- » Самостійна підготовка учнів як педагогічна умова формування професійної компетентності...
- » Теоретичний аналіз типологій організаційної культури
- » Методи вивчення організаційної культури
- » Нейродинамічні основи психофізіологічного стану студентів різного професійного напрямку...
- » Особливості мислення та уяви фахівців професій типу «людина-людина» на різних етапах...
- » Підприємницький тип організаційної культури
- » Зміст і структура тренінгу «Психологічна підготовка педагогічних працівників до...
- » Основи сучасного підручникотворення: програма спеціального курсу адаптована для...
- » Традиційність пізнавально-мислительних процесів людини як предмет...
- » Методи оптимізації властивостей мислення та уяви фахівців професій типу «людина-людина»
- » Оптимізація розвитку професійної мотивації та спрямованості на етапі професійної...
- » Особливості розвитку мотиваційної та конфліктологічної складових професійної...
- » Дослідження особливостей емоційної сфери фахівців
- » Розвиток конфліктної компетентності у студентів-медичних психологів на етапі...
- » Детермінанти організаційної культури сучасних організацій
- » Толерантність як чинник розвитку організаційної культури закладів освіти
- » Organizational culture of secondary educational institutions: staff’s’ assessment of...