Електронна бібліотека НАПН України
- » Виховання культури гідності молодших школярів у позаурочній діяльності:теоретичний аспект.
- » Теоретичні засади виховання культури гідності школярів.
- » Теоретико-методологічні аспекти виховання вчинкової самостійності
- » Виховання культури гідності в старших підлітків як базової гуманістичної цінності.
- » Критеріальні характеристики готовності вчителів до використання технологій естетичного...
- » Інформаційно-аналітична система «ПРОФТЕХ» – інноваційний інструмент управління
- » Модель оцінювання інноваційного розвитку знз: структура та функції
- » Педагогічні умови виховання совістливості в ранньому онтогенезі.
- » Педагогічні умови підготовки вчителя до використання технологій естетичного виховання...
- » Сучасні проблеми вдосконалення змісту освіти в аспекті підвищення мобільності...
- » Cтан роботи з інформацією в сучасному професійно-технічному навчальному закладі
- » Створення освітнього середовища, спрямованого на формування ціннісного ставлення до...
- » Лабораторна робота з фізики та проблема iнструкцiї до неї
- » Особенности экспериментального внедрения информационно-аналитической системы ПРОФТЕХ в...
- » Морфологія інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійно-технічних...
- » Самоосвіта і саморозвиток в умовах неперервної освіти
- » Методичні аспекти розвитку професіоналізму керівників професійно-технічних навчальних...
- » Оцінювання рівня якості шкільних підручників: модель опрацювання результатів апріорної...
- » Чинники сталого розвитку інформаційно-аналітичної компетентності керівників...
- » Формування мовної особистості у вечірній (змінній) спеціальній школі
- » Теоретико-методологічні проблеми формування інформаційного освітнього простору України
- » Підвищення кваліфікації учителів у європейському регіоні: проблеми, перспективи
- » Педагогічне моделювання інформаційно-аналітичної компетентності керівників...
- » Використання елементів контент-поля електронних підручників у системі...
- » Створення мережі інформаційно-аналітичних центрів професійно-технічної освіти в Україні