Педагогічні умови підготовки вчителя до використання технологій естетичного виховання учнів середньої загальноосвітньої школи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/2869/
|
|
Title |
Педагогічні умови підготовки вчителя до використання технологій естетичного виховання учнів середньої загальноосвітньої школи
|
|
Creator |
Кутова, О.М.
|
|
Subject |
378 Higher education. Universities. Academic study
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture. |
|
Description |
У статті обґрунтовується значення педагогічних умов підготовки вчителя до використання технологій естетичного виховання учнів у системі методичної роботи середньої загальноосвітньої школи. Автор визначає поняття “умова”, “педагогічні умови”, аналізує педагогічні умови, необхідні для підготовки учителя до використання технологій естетичного виховання учнів у системі методичної роботи школи, обґрунтовує новий зміст педагогічних умов, які повинні враховувати учителі, готуючись до використання технологій естетичного виховання учнів середньої загальноосвітньої школи. Викладене у статті дозволяє автору дійти висновку, що педагогічні умови формуються вчителями перш за все у системі методичної роботи школи.
The author considers the pedagogical methods of training teachers to use technology aesthetic education of students in schools methodical robots, justifies a new meaning to the conditions that must take into account the teacher, ready to use technology aesthetic education of students of secondary school. |
|
Publisher |
ТОВ ВД ЕКМО
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/2869/1/%D0%9A%D1%83%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0_%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B8%D1%85___2011.pdf
- Кутова, О.М. (2011) Педагогічні умови підготовки вчителя до використання технологій естетичного виховання учнів середньої загальноосвітньої школи Освіта дорослих: теорія, досвід, практика, 3 (3). pp. 243-252. |
|