Електронна бібліотека НАПН України
- » Оцінювання наукових досліджень учених університетів: зарубіжний та вітчизняний досвід
- » Терціарні важелі освітньої та науково-інноваційної політики
- » Організаційно-педагогічні умови формування змісту підготовки науково-педагогічних...
- » Професійна компетентність – основа розвитку сучасного викладача системи післядипломної...
- » Доцільність використання засобів ІКТ в інклюзивному дошкільному навчальному закладі
- » Теоретичні засади якості підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів у системі...
- » Коучинг як особистісно-розвивальна технологія. Особливості застосування коучингового...
- » Система розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів з...
- » Українська школа в умовах модернізації: цінності і цілі.
- » Методологічні засади використання інструментів коучингу в сучасній професійній освіті
- » Методи і прийоми формування гри в дошкільників з порушеннями слуху
- » Виникнення спеціальних закладів для дітей з вадами слуху в україні (кінець хіх –...
- » Поєднання двох світів, реального та ідеального, у творах Валерія Шевчука (за...
- » Ціннісний підхід в управлінні навчальним закладом
- » Завдання та засоби фізичного виховання дошкільників з порушеннями слуху
- » Розвиток закладу для навчання дітей з порушеннями слуху на Буковині (1908-2012 рр.)
- » Розвиток комунікації у дітей з аутизмом
- » Теоретико-методичні основи розробки програм розвитку дітей дошкільного віку зі зниженим...
- » Значення, зміст та методи фізичного виховання дітей дошкільного віку з порушеннями слуху
- » Соціально-педагогічна діяльність учителя: психологічний аналіз
- » Організація впровадженням наукових результатів – головна умова ефективноі підготовки...
- » Від інноваційних форм до творчого наукового середовища
- » Сенсорне виховання дошкільників з порушеннями слуху
- » Дидактична прогностика в контексті теоретико-методичного забезпечення створення...
- » Сучасні методи реабілітації дітей з порушеннями слуху