Електронна бібліотека НАПН України
- » Педагогічні умови інформаційної діяльності керівників професійно-технічних навчальних...
- » Роль інформаційного забезпечення в управлінні професійно-технічним навчальним закладом
- » Стан і проблеми розвитку професійної підготовки виробничого персоналу
- » Роль органів виконавчої влади у підготовці кваліфікованих робітників
- » Розвиток професійної педагогіки за роки незалежності України: досягнення і проблеми
- » Концептуальні засади розвитку соціального партнерства в системі професійно-технічної...
- » Організаційно-педагогічні засади підвищення ефективності управління системою...
- » Методологічні засади впровадження сучасних технологій в управління професійно-технічною...
- » Зміст понять «клінічна / медична психологія» у вітчизняній та зарубіжній науці
- » Педагогічні умови формування понять у процесі графічної підготовки майбутніх...
- » Підвищення графічної грамотності робітничих кадрів за кредитно-модульною системою
- » Застосування модульної системи навчання у графічній підготовці кваліфікованих робітників
- » Конструювання навчальної програми предмета "Будівельне креслення" для ПТНЗ
- » Андрагогічна модель графічної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівної...
- » Методичні аспекти професійної перепідготовки дорослого населення
- » Емоційний комфорт сім'ї як важливий чинник становлення творчої особистості в працях...
- » Формування у дітей дошкільників ціннісних орієнтирів
- » Науково-методологічні підходи до створення інтегрованого курсу “Людина і суспільство”...
- » Розвиток творчої особистості учня в педагогічній спадщині О.Ф.Музиченка
- » Психологічні вправи для розвитку усвідомлення взаємозв’язку стану власного здоров’я і...
- » Погляди О.Музиченка на сутність педагогічної майстерності вчителя
- » Провідні напрями підвищення якості професійної освіти в Японії
- » Інформаційна складова управління професійно-технічним навчальним закладом
- » Психологічні вправи для розвитку усвідомлення взаємозв’язку стану власного здоров’я і...
- » Європейський вимір педагогічної освіти: нові компетентності вчителів