Розвиток творчої особистості учня в педагогічній спадщині О.Ф.Музиченка
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/6327/
http://naps.gov.ua/ |
|
Title |
Розвиток творчої особистості учня в педагогічній спадщині О.Ф.Музиченка
Creative development of the individual student in the educational heritage O.F.Muzychenka |
|
Creator |
Тринус, О.В.
|
|
Subject |
37 Education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розглядаються пошуки технологій підготовки майбутнього вчителя будуть більш ефективними з урахуванням позитивного історичного досвіду. У зв'язку з цим важливого значення набуває вивчення, аналіз, творче використання на практиці, зокрема в чистому вигляді, досвіду тих українських педагогів кінця XIX - початку XX століття, які зробили вагомий внесок у розвиток вітчизняної педагогічної науки. Серед них значне місце посідає Олександр Федорович Музиченко (1875-1940). Педагог-митець, професор педагогіки, методист, дидакт, громадянський діяч, яскравий представник індивідуалістичної і педоцентричної педагогіки. The article deals with the search for technology training future teachers will more effective, taking into account the positive historical experiences. In this regard, important to study analysis, creative use in practice, in particular in its pure form, experience of Ukrainian educators late XIX - early XX century who made a significant contribution to the educational science. Among them, an important place Alexander F. Muzichenko (1875-1940). Teacher, artist, professor of pedagogy, Methodist, Dydakta, civic activist, a brilliant representative individualistic and pedotsentrychnoyi pedagogy. |
|
Publisher |
НАПН України
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/6327/1/Untitled0.pdf5.pdf
- Тринус, О.В. (2010) Creative development of the individual student in the educational heritage O.F.Muzychenka Педагогічна майстерність як система професійно-мистецьких компетентностей (1). pp. 243-244. |
|