Електронна бібліотека НАПН України
- » Принципи створення курсу інформатики для основної школи
- » Диференціація навчання і професійне самовизначення старшокласників в зарубіжній...
- » Правильний вибір напряму профілізації старшокласників – шлях до успішної професійної...
- » Компетентнісний підхід до навчання інформатики в основній школі
- » Технологічна культура в умовах технологічної підготовки майбутніх кваліфікованих...
- » Формування технологічних компетентностей старшокласників під час профільного навчання...
- » Лабораторний практикум базового курсу інформатики у класах інформаційно-технологічного...
- » Формування інформаційних компетенцій на уроках інформатики в основній школі
- » Міжпредметні зв’язки на уроках інформатики: їх види і функції
- » Формування технологічної культури майбутніх кваліфікованих робітників засобами...
- » Компоненты технологической культуры квалифицированных рабочих строительного профиля
- » Методологічні засади поняття «педагогічні умови»: на допомогу здобувачам наукового...
- » Модель проектування навчальних технологій
- » Система підготовки викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування...
- » Предметно-розвивальне середовище у логопедичній групі для дітей із загальним...
- » Методологічні засади поняття «педагогічні умови»
- » Застосування категорії “педагогічні умови” в наукових дослідженнях
- » Типологія поняття "умови" в науково-педагогічних дослідженнях
- » Структура актуальних напрямів досліджень проблем дистанційної професійної освіти
- » Проективний аналіз технологій педагогічної дії
- » Світоглядний аспект адаптації вчителя до умов освітнього і життєвого середовища
- » Криза цінностей - катастрофа суспільств і держав
- » Немає педагогіки без педагога
- » Освітні парадигми та педагогічні технології у вимірах філософії освіти
- » Духовний потенціал учителя - запорука творення гуманістичного суспільства