Records

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info

  • » Соціально-психологічна модель процесу політичної самоідентифікації молоді
    Сидоркіна, М.Ю.
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Спроба психологічного аналізу механізмів становлення політико-правової свідомості...
    Духневич, В. М.
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Огляд web-сайтів для вчителів та соціальних педагогів з проблематики попередження...
    Олексюк, Н.В.
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Попередження агресивної поведінки молодших школярів мультимедійними засобами
    Олексюк, Н.В.
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Деякі аспекти негативного впливу комп’ютерних ігор на розвиток особистості молодших...
    Олексюк, Н.В.
    2014-12-01
    View Record | View Original
  • » Підходи до створення курикулуму як однієї з найважливіших передумов забезпечення якості...
    Гриненко, Діна Віталіївна
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Використання соціальних мереж у роботі вчителів
    Олексюк, Н.В.
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » The possible ways to get pleasure online by social networks users
    Mescheryakov, D.S.
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Ключові тенденції розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти у школах країн...
    Гриненко, Діна Віталіївна
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у роботі з молодшими...
    Олексюк, Н.В.
    2015-05-01
    View Record | View Original
  • » Детермінація самоздійснення фахівців різних професій
    Кокун, Олег Матвійович
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Концепція навчального посібника елективного курсу "Німецькомовні країни" для учнів...
    Басай, Надія Пилипівна
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Моделювання уроку елективного курсу з англійської мови "Завітайте до України" для учнів...
    Алєксєєнко, Ірина Вікторівна
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Навчальна програма "Історія України" (5 клас): комплект навч. прогр. для 5 кл. спец....
    Рібцун, Юлія Валентинівна
    2015-04-20
    View Record | View Original
  • » Навчальні програми "Образотворче мистецтво" (підготовчий, 1-4 класи): комплект навч....
    Рібцун, Юлія Валентинівна
    2015-04-20
    View Record | View Original
  • » Навчальна програма "Образотворче мистецтво" (5 клас): комплект навч. прогр. для підгот....
    Рібцун, Юлія Валентинівна
    2015-04-20
    View Record | View Original
  • » Навчальні програми "Трудове навчання" (підготовчий, 1-4 класи): комплект навч. прогр....
    Рібцун, Юлія Валентинівна
    2015-04-20
    View Record | View Original
  • » Навчальна програма "Трудове навчання" (5 клас): комплект навч. прогр. для 5-х кл. спец....
    Рібцун, Юлія Валентинівна
    2015-04-20
    View Record | View Original
  • » Взаємодія танцювальних мов як чинник розвитку хореографічного мистецтва
    Морозовська, Тетяна Дмитрівна
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Слово - Смысл - культура: Бахтин и наши дни
    Копилов, Сергій Олегович
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з...
    Пасічник, Олександр Сергійович
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Державне регулювання приватного сектору вищої освіти України
    Prokhor, I. P.
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Проблема міжпредметної інтеграції в профільній школі
    Барановська, Олена Володимирівна
    2015-05-20
    View Record | View Original
  • » Рефлексійно-пізнавальна технологія як детермінанта ефективної реалізації інтерактивного...
    Васьківська, Галина Олексіївна
    2024-10-04
    View Record | View Original
  • » Моніторинг якості навчальних досягнень учнів – 2013: проблеми та виклики
    Пасічник, Олександр Сергійович; Редько, Валерій Григорович
    2024-10-04
    View Record | View Original
13726 - 13750 of 23926 Items    << < 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 > >>