Суспільний дискурс як спосіб організації інформаційного простору та формування громадської думки
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/9441/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/9441 |
|
Title |
Суспільний дискурс як спосіб організації інформаційного простору та формування громадської думки
Public Discourse as an Information Space Formant and Public Opinion Formation’s Means |
|
Creator |
Іванченко, С.М.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
Висувається теза про суспільний дискурс як один із способів формування громадської думки. Обґрунтовується теза про те, що суспільний дискурс та медіадискурс як його підсистема є віддзеркаленням змісту суспільної свідомості: брак суспільного дискурсу призводить до прогалин в інформаційному просторі та утворення лакун у суспільній свідомості. Розглянуто моделі громадської думки в контексті суспільного дискурсу, а також варіанти виділення суб’єктів громадської думки. Зроблено висновок про необхідність діалогу всіх зацікавлених сторін, який би залучав широкі кола громадськості і формував суспільний дискурс.
The article addresses the social discourse as the means of public opinion formation. Emphasized here is the view that social discourse and media discourse, as its subtype, reflect public conscience: the lack of public discourse leads to the information space gaps and public conscience lacunas. The public opinion patterns at the backdrop of the social discourse as well as the variants of the public opinion subjects have been considered. It is concluded that there is a need of dialogue between the all the participants involved in order to attract wider public and facilitate the social discourse. |
|
Publisher |
Інститут соціальної та політичної психології
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/9441/1/Ivanchenko_Nauk_stud_2013.pdf
- Іванченко, С.М. (2013) Public Discourse as an Information Space Formant and Public Opinion Formation’s Means Наукові студії із соціальної та політичної психології, 33 (36). pp. 236-240. |
|