Електронна бібліотека НАПН України
- » Моделювання професійної компетентності випускників професійних навчальних закладів
- » Особливості підготовки внутрішньофірмових програм навчання персоналу в кризових умовах
- » Розвиток професійних компетентностей вчителів філологічних спеціальностей з...
- » Інформаційні матеріали Всеукраїнського Круглого столу «Відкрита освіта: від теорії до...
- » Персональний сайт як засіб розвитку інформаційно-аналітичної компетентності педагогів...
- » Розвиток професійних компетентностей вчителів філологічних спеціальностей в контексті...
- » Становлення особистісної ефективності школярів в онтогенетичному вимірі
- » Історія зарубіжної шкільної освіти у сучасних підручниках з історії педагогіки
- » Управління професійно-технічним навчальним закладом в сучасних ринкових умовах
- » Організація самостійної роботи майбутніх організаторів діловодства (державні установи)
- » Теоретичні аспекти організаційної культури професійних навчальних закладів
- » Автентичність як метавластивість особистості
- » Програми з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» для спеціальних...
- » Навчальна програма "Історія України" (7 клас): комплект навчальних програм для 5-9...
- » Навчальна програма "Історія Стародавнього світу" (6 клас): комплект навчальних програм...
- » Навчальна програма «Всесвітня історія» (7 клас) комплект навчальних програм для 5-9...
- » Становлення особистості-громадянина
- » Особливості становлення професійної ідентичності вихователя дошкільного навчального...
- » Моделювання інформаційно-аналітичної компетентності керівників професійних навчальних...
- » Витоки поняття «автентичність» у психологічній науці
- » Професійна компетентність випускників системи професійно-технічної освіти
- » Структура інформаційно-аналітичної діяльності керівників професійних навчальних закладів
- » Психологічна підготовка майбутніх фахівців пожежно-рятувальної служби до діяльності в...
- » Психологія творчого світосприймання обдарованої особистості (за матеріалами...
- » Розвиток комунікативної компетентності творчої особистості учня