Електронна бібліотека НАПН України
- » Формування комунікативної компетентності старшокласників у процесі діалогічного...
- » Тести як поліфункційний дидактичний інструментарій у змісті навчальної книги
- » Педагогічна майстерність учителя як умова розвитку акмеологічного середовища гімназії
- » Орієнтири методики навчання української літератури в ЗНЗ наприкінці ХХ -початку ХХІ...
- » Institutional Aspects of Globalization and Regionalization in the Context of the...
- » Створення та початковий період діяльності Науково-педагогічної бібліотеки Українського...
- » WordPress як технологічна платформа для створення веб-сайтів
- » Методичні рекомендації щодо роботи з контент-бібліотекою підручників у html-форматі
- » Результати виконання першого етапу НДР у Науково-дослідному інституті ДВНЗ «Університет...
- » Професійний розвиток педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників...
- » Використання засобів інформаційно-освітнього середовища для розвитку громадянської...
- » Екологічна криза як ресурс екологізації життєдіяльності особистості
- » Концепція (візія) реформування системи підвищення кваліфікації педагогічних та...
- » Підхід до забезпечення адаптивного навчання на основі управління компетентностями
- » Парадигма образования для информационного общества
- » Шедеври модернізму: вивчення української і зарубіжної літератури у мистецькому...
- » Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти
- » Особливості шкільного структурно-стильового аналізу художніх творів українського...
- » До проблеми вивчення літератури в умовах профільного навчання
- » Організація самостійної роботи студентів в інноваційному навчальному середовищі
- » Компетентнісний підхід – актуальний орієнтир розвитку сучасної літературної освіти
- » Ґендерний підхід в історико-педагогічному дослідженні виховного ідеалу у вітчизняній...
- » Суспільна мораль як система цінностей
- » Етапи створення інформаційно-освітнього середовища розвитку громадянської...
- » Шкільний урок ХХI ст.: типи, проєкти, аналіз: Нотатник педагога