Електронна бібліотека НАПН України
- » Використання результатів наукового дослідження «Методологія формування хмаро...
- » Дистанційне навчання в шкільному курсі української літератури
- » Компетентнісна освіта в Європейському Союзі – від ідеї до практики
- » Використання комп’ютерних ігор в освітньому процесі в контексті визначення і розвитку...
- » Наукова освіта як основа формування життєвої компетентності молоді в умовах...
- » Використання системи підтримки дистанційного навчання в підготовці до державної атестації
- » Використання інформаційних технологій в підвищенні кваліфікації інженерно-педагогічних...
- » Актуальні проблеми шкільної економічної освіти
- » Психолого-педагогічні аспекти адаптації сучасної особистості в період економічних та...
- » Розвиток особистісних ресурсів учнів старшої школи в процесі навчання економіки
- » Сімейне виховання як один із чинників економічної соціалізації дітей старшого...
- » Особливості організації корекційно-розвивальної роботи вчителя-логопеда з попередження...
- » Компетентнісно орієнтована методика навчання історії в основній школі
- » Реалізація психолінгвістичного підходу до розробки підручника «Читанка» для школярів з...
- » Дослідження рецептивної діяльності різної модальності у контексті подолання розладів...
- » Особливості організації корекційної роботи вчителя-логопеда з розвитку фонематичних...
- » Дидактичні умови забезпечення якості знань з природознавства у розумово відсталих учнів
- » Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивниму середовищі
- » Психологічні технології підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної...
- » Центри зайнятості і центри професійної кар’єри: цілі та завдання
- » Проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі
- » Формування суб'єкт-суб'єктної взаємодії старшокласників як наукова проблема
- » Особливості розбудови іміджу молодого вченого із використанням цифрових відкритих систем
- » Розбудова іміджу науково-педагогічних працівників із використанням цифрових відкритих...
- » Константин Бальмонт: «Любил – еще люблю я – неземное…»