Електронна бібліотека НАПН України
- » Соціально-психологічна реабілітація особистості в умовах війни
- » Теорія і методика формування гуманітарної культури студентів вищих навчальних закладів США
- » Збагачення мовлення молодших школярів виражальними засобами мови
- » Проблеми впровадження інклюзивного навчання і психолого-педагогічний супровід дітей із...
- » Цифрова освіта: тенденції та кіберзагрози
- » Готовність суб’єктів освітнього процесу в дошкільному закладі до міжособистісного...
- » Еколого-психологічні детермінанти суб’єктивного благополуччя особистості
- » Інтерактивні методи навчання іноземної мови як засіб оволодіння змістом елективного...
- » Добір та організація текстового матеріалу в змісті елективного курсу "Англійська мова...
- » Особливості змісту структури підручника "Інформатика, 6" для шкіл з поглибленим...
- » Профорієнтація та кар’єрне навчання у середніх навчальних закладах: Професійна...
- » Особенности реализации педагогических технологий профильного обучения
- » Розвито інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників закладів...
- » Обдаровані діти Німеччини
- » Технології впровадження диференційоаного підходу у початковій освіті незалежної України
- » Деякі аспекти мистецьких уподобань школярів: реальність і перспективи
- » Особистісно орієнтована технологія формування національно-культурної ідентичної у...
- » Куррикулярная система: становление и сложности на примере некоторых постсоветских стран
- » Essential characteristics of national values in philosophical and psychological and...
- » Поєднання формувального і підсумкового оцінювання в контролювальній діяльності вчителя...
- » Перспективи зарубіжного досвіду контрольно-оцінювальної діяльності в початковій освіті...
- » Концепція Нової української школи як ідейна основа модернізації освітнього середовища
- » Зарубіжний досвід соціально-педагогічної роботи з дезадаптованими старшими підлітками
- » Дослідження вітчизняних та зарубіжних учених з проблеми трансформаційних процесів у...
- » Мовленнєвий розвиток учнів ліцею в умовах реалізації компетентнісного підходу