Електронна бібліотека НАПН України
- » Діяльнісні форми і методи навчання фізики в гімназії
- » Форми і методи навчання вчителів Нової української школи. Форми і методи...
- » Особливості підручників адаптаційного циклу 5-6 класів у системі неперевної...
- » Формування компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій засобами...
- » Проблемы создания персональной учебной среды
- » Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку. Лего-конструювання» для...
- » Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лего-конструювання» для 1-4 класів...
- » Реформування освіти в Україні в галузі диференціації й індивідуалізації (90-ті роки ХХ...
- » Гармонія психолога: тернистий шлях становлення
- » Позааудиторна робота вищої школи як складова підготовки психологів в галузі спеціальної...
- » До 100-річчя від Дня народження. Нарис життя і наукової діяльності Олени Йосипівни...
- » Соціально-психологічні передумови використання медіапсихологічних засобів в груповій...
- » Сучасні дослідження психологічного благополуччя (за матеріалами зарубіжних авторів)
- » Особистісна автономія: свобода чи відповідальність?
- » Громадсько-активні школи в європейському освітньому просторі
- » Проект «Альфа» для дистанційного навчання у закладах освіти з використанням ІКТ і...
- » Громадянська та національна ідентифікація у комунікативному дискурсі студентської молоді
- » Технології особистісно-професійного розвитку у контексті формування інноваційного...
- » Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога
- » Фізичний складник у змісті неперервної й цілісної природничої освіти в гімназії
- » Контекстні завдання в підручниках фізики для 7-9 класів
- » Інтегративний підхід в компетентнісно орієнтованому навчанні
- » Минуле, що лине в майбутнє (штрихи до портрета академіка Семена Устимовича Гончаренка)
- » Стратегічний менеджмент у ракурсі нової української школи
- » Сучасні методологічні підходи до розробки університетських рейтингів