Електронна бібліотека НАПН України
- » Проблема формування стратегій пошуків аналогій у старших дошкільників
- » Особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій в процесі розв’язування учнями...
- » Види учнівських проектів на уроках хімії
- » Підготовка фахівців до роботи в інклюзивному дошкільному освітньому закладі
- » Критерії оцінювання наукових періодичних видань для включення до провідних міжнародних...
- » Поняття організаційно-педагогічної моделі впровадження електронних відкритих журнальних...
- » Критерії оцінювання журналів для включення у реферативну базу даних Directory of Open...
- » Критерії та показники оцінювання ІКТ-компетентності наукових працівників щодо...
- » Вільний доступ до наукової інформації за допомогою відкритого наукового архіву arXiv.org
- » Бібліографічні менеджери у роботі з електронною бібліотекою Національної академії...
- » Інституційне лідерство університетів в контексті міжнародних рейтингів
- » Використання цифрових відкритих систем для розбудови іміджу аспірантів і докторантів
- » Successful adaptation of the adopted child as a factor of socialization
- » Психолого – педагогічна інтеграція дітей у дошкільний закладі із сімей внутрішньо...
- » Методика реалізації етнокультурної складової змісту історії України у 7-8 класах
- » Реалізація психолінгвістичного підходу до програмово-методичного забезпечення з...
- » Особистісні цінності інтелектуально обдарованої особистості
- » Читацька компетентність як ключове поняття сучасної методики викладання української...
- » Культурологічний контекст розвитку методики навчання літератури
- » Наслідки для соціально-гуманітарного пізнання та суспільної життєдіяльності...
- » Сучасні системи оцінки якості університетської освіти
- » Формування професійних компетентностей бібліотечних працівників у контексті...
- » К вопросу здоровьесбережения в процессе развития пространственного ориентирования детей...
- » Особливості здоров’язбереження дошкільників з інтелектуальними порушеннями в процесі...
- » Стан дослідження проблеми формування суб’єкт-суб’єктної взаємодії старшокласників у...